Klan No_Name

forum klanowe


#1 Tue-09-07 10:52:58

Michos

klanowicz

2388920
Zarejestrowany: Tue-09-07
Posty: 9
Punktów :   

Eventy Serwerowe

Eventy serverowe   

--------------------------------------------------------------------------------

Cytat:

Noc starych bogów
Efekt: +15 do odporności

Ta noc jest koszmarem dla strzelców używających broni małego kalibru- wszelakich uzi, glocków, magnum, kałachów też... gdyż owa broń strzela wiele razy ale słabo... powiedzmy że jak dobry glock normalnie wali do 15 hp to w tą noc będzie walił do 7-8 hp... Także szybkie bronie, szczególnie pałki i noże nieco ucierpią, ale nie tak jak broń palna, gdyż broń biała ma zwiększone obrażenia o siłe użytkownika 

Ta noc jest również wymarzonym ewentem dla pielgrzymów robiących swą trzecią pielgrzymkę- odporności. Event ten podwyższa szanse o 15% tak więc lepiej szybko walić te pielgrzymki puki event trwa... 15% to właściwie 1.5% bo szanse na samo trafienie w pielgrzymkę to 10%, ale odporność, przynajmniej na r1 jest statsem który można podkoksować tylko biżuterią i arkanami. No i oczywiście eventem...

Strzelcom polecam odłożyć uzi i szybkostrzelną broń małego kalibru i ubrać strzelby. Gdy 100 obrażeń strzelby zostanie za każdym razem zmniejszone o 7 to wyjdzie lepiej niż gdy 20 obrażeń z dobrego uzi za każdym razem zostanie zmniejszone o 7.... wiadomo, im mocniej i rzadziej tym mniej przeciwnik korzysta z odporności. Także miotacze ognia, niestety rzadkie ale zabójcze- sprawdzają się w tym evencie. Ignorują one całą odporność wroga....


Noc bohaterów
Efekt: W oblężeniach zostają uwzględnione bonusy wynikające z budynków
Jest to jedyna sytuacja w której łapacze myśli mogą coś zdziałać arkanami w oblężeniu. Jedyna jeśli nie liczyć tego, że ich arkana mogą zostać "wessane" przez ssaka zamiast arkan władcy zwierząt, kultysty czy innego ssaka...

W tym evencie łatwiej odpierać oblężenia, ludzie w nich mają więcej HP a więc rola mocnej broni typu demony i strzelby w połączeniu z mściwym setem mocno się zmienia. W oblężeniach bez bonusów, gdzie każdy ma po 150-300 hp takie bronie nieraz zabijają w 1-3 uderzeniach. W oblężeniach podczas nocy bohaterów te bronie działają jak w walkach solo- w obronie są kiepskie bo zabierają hp a w ataku lepsze, dodają hp... mściwy set dodaje wpływy kosztem minusu charyzmy. Oba statsy normalnie nie grają żadnej roli w oblężeniach, ale event to zmienia. Dlatego też lepiej używać tutaj takich itemów których by się normalnie używało w zasadzkach bądź obronie przed zasadzkami.
Oblężenie w trakcie tego ewentu jest jak walka w zasadzce, poza jednym szczegółem- walczą nie po jednej osobie z każdej strony, ale jest ich wiele, więc jest to wielka napierdalanka... przy niej łatwiej o remis, gdyż obrażenia broni są zwiększone nieznacznie o poziom budynków w ataku, a życia jest dużo dużo więcej... Jak w normalnych oblężeniach są remisy to tutaj jeszcze łatwiej o remis...



Klątwa bogów
Szanse na wyprawe są zmniejszone.
Jest to pierwszy negatywny event jaki do tej pory był...
w tym czasie najlepiej po prostu zużywać ataki czekając na koniec eventu.
Wyprawy najlepiej robić tylko wtedy, gdy ich liczba dobije 24, albo też 12 jak kto nie ma premium. Wiadomo, żeby się nie zmarnowały, bo lepiej zrobić z mniejszymi szansami ale nie zmarnować, niż zmarnować...
No i proponuje robić tylko łatwe wyprawy, eventualnie średnie. Pielgrzymki radze se odpuścić 
Gdy już się event skończy a my zużyliśmy nieco, albo i wszystkie ataki to zabieramy się za wyprawy...



Noc długich noży
Obrażenia broni są zwiększone o 10 u każdego...

Jest to zły dzień dla operatorów broni białej, gdyż ich broń zyska jedyne dodatkowe 10 obrażeń.
W przypadku szybkich broni z 2-3 atakami, ewentualnie doskonałych z 4 atakami sprawa wygląda lepiej.
Jednak większość używa broni białej z jednym atakiem, czyli mając dwie takowe bronie wali dwa razy na ture. 20 Dodatkowych obrażeń to niby coś jest, ale...

...Ten dzień jest rajem dla strzelców używających broni lekkiego i średniego kalibru, to jest klamek* oraz kałachów.
W przypadku strzelb i miotaczy ognia które strzelają tylko raz różnica jest niewielka...

Koleś używający dwóch dobrych uzi ma 10 strzałów na ture i do każdego dodaje mu 10 obrażeń, czyli jak wszystkie trafi to wali dodatkowe 100 obrażeń na ture.

*mam na myśli wszelakie glocki magnumy i uzi




Plaga
Dwa razy wyższe koszty regeneracji.

Jest to przeciwieństwo świerzej krwi, w której owe koszty są dwa razy niższe.
Oznacz to, że podczas tego ewentu na punkt życia potrzeba 2 lirty krwi.

W tym ewencie ciężej się expi walcząc.
Dlatego radziłbym walki ograniczyć do minimum.
Atakować tylko tyle, żeby się ataki nie marnowały wychodząc powyżej 8 lub 16 jak premium.
Przed atakiem wypadałoby poszpiegać, i atakować kierując się tym, kto ma na sobie itemki wyprawowe, które utrudnią mu obronę, oraz ilość punktów życia i krwi. Jeżeli TY masz jeszcze pełną krew, a kandydat na ofiare ma mało nie krwi ale punktów życia to LEĆ !




Noc krwawych bogów
DOOM
Dodatkowe 100% życia w ataku. W obronie bez zmian.
Czyli podwojona wydajność agencji ochrony.

Ogólnie mówiąc- noc napierdalanek rozbojów walk ulicznych i borut...
Co robić? Napierdalać wszystkich, którzy są dużo silniejsi. Lać ich na full arkanach, najlepiej tych z 3 strefy bo oni dają nawet do 90 expa.
Bić, nawalać, klepać, kastrować, zabijać... Puki się event nie skończy.

Proste i przyjemne



Świeża krew
Efekt: koszty regeneracji hp obniżone o 50%

Jak komuś zawsze brakuje krwi to to jest jego dzień.
Wtedy najlepiej atakować ile wlezie, co prawda jak się ma mało krwi to ozostaje problem arkan, ae wystarczy jedna- dwie wyprawy i już całe hp odnowione. Chociaż i tak można atakować mając 10 hp nawet, o ile się ma agencje ochrony i wpływy. Agencja ochrony dodaje zawsze życie, które jest niezależne od tego ile hp posiadamy....
Event ten był na drugim serwerze.
Jest on dobry dla newbiech którzy nie mają albo mają słabo rozbudowane agencje i posterunki, gdyż w takim wypadku większość hp jest "własna"
Zaś u lepszych graczy event ten nie robi różnicy, gdyż i tak większość życia dają im budynki. Jednak obniżone koszty regeneracji hp dadzą więcej krwi na arkana, z których wielu chętnie korzysta. Nie jest to zbyt duża różnica, ale dla niektórych zwłaszcza w 4 strefie krew jest na wagę złota...


Czarny strach
Efekt: w zasadzkach nie liczą się bonusy budynków

cóż... jest to dzień wielkiego strajku naszych jak i wrogich goryli (z ochrony i policji)
nie wspomagamy się w walce wpływami ani charyzmą
broń boże... TFU!!! broń satanie diamentowe sety czy atak z pomocą samych wpływów!

Najważniejsze są tu:
mściwy set- te dodatkowe ataki... do każdej białej, strzelb i miotaczy (krytyk rozwala nieraz od razu)
dobre ak orchy rogacze wieszzce...
białe 2raki z czarnymi setami- lepiej mściwe, bo dodatkowy atak jest lepszy niż nieco większe szanse na krytyka... no chyba że idzie o broń z paroma atakami...

No i kask kary się tu nieźle sprawdza...
pierwsza tura daje wielką przewagę, jeśli nie od razu zwycięstwo
w oblegach efekt zablokowania ataku przez zdradzieckie sety i hełmy kary nie działa. Ale tutaj, w atakach w tym evencie działa. i bardzo dobrze...



http://arko.internetdsl.pl/BloodWars/bloodwars.html



NO I OCZYWIŚCIE DOŁĄCZAM LINKA KTÓREGO JUŻ ZNACIE, A JEST JAK NAJBARDZIEJ NA MIEJSCU 

Ostatnio edytowany przez Michos (Tue-09-07 10:24:32)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.1stpad.pun.pl www.ordalicium.pun.pl www.strazgda.pun.pl www.sympatia.pun.pl www.saar.pun.pl